خدمات نقاشی در کرج

ساخت یک ساختمان با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری، اداری، رفاهی، تفریحی و… دارای مراحل مختلفی است. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که تاثیر زیادی هم در گیرایی و زیبایی ساختمان‌ها دارد، بخش نمای داخلی ساختمان است. نقاشی ساختمان با هدف پوشاندن دیوارها و سقف‌ها و زیبایی بخش داخلی ساختمان انجام می‌شود. نقاشی ساختمان تنها مختص زمان ساخت یک ساختمان نیست، بلکه معمولا هرچند سال یکبار با هدف ترمیم کار و یا با توجه به ترویج سبکی خاص، مجددا انجام می‌شود.

بنابراین برای هر فردی شرایط نیاز به رنگ کاری و نقاشی ساختمان بارها پیش می‌آید. نقاشی ساختمان نیاز به مهارت دارد و هرشخصی قادر به اجرای یک کار تمیز و با کیفیت نیست. بنابراین اگر به دنبال یک نقاش ساختمان حرفه‌ای در کرج هستید، ما در مجموعه خدمات نقاشی ساختمان کرج دوستانی، ماهرترین و بهترین رنگ کارهای ساختمان را به ساختمان شما در تمامی نقاط کرج اعزام خواهیم کرد. از مشخصه‌های مجموعه خدمات ساختمانی دوستانی تحویل با کیفیت و به موقع کار محوله است.

جهت استعلام قیمت و سفارش کار با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید. 

09120842104

خدمات نقاشی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان به رنگ کردن دیوارها و سقف ساختمان‌ها گفته می‌شود. منظور از ساختمان تنها خانه‌ها و ساختمان‌های مسکونی نیست بلکه هر ساختمانی با هر کاربری (جز بخش‌های تولیدی و صنعتی) مانند مسکونی، اداری، آموزشی، رفاهی، تفریحی، تجاری و… در مرحله آخر ساخت برای پوشاندن دیوارها و سقف و زیبایی ظاهری و نمای ساختمان، نقاشی می‌شوند. برخی بخش‌ها هنگام ساختمان سازی تنها یکبار انجام می‌شوند و تا بروز مشکلی اساسی در آن، نیازی به ترمیم ندارد.

خدمات نقاشی ساختمان کرج

اما نقاشی و رنگ کردن ساختمان، هرچند سال یکبار باید انجام شود. زیرا رنگ ساختمان به مرور زمان کدر و کثیف می‌شود و نیاز است رنگ کاری مجدد انجام شود. همچنین شما می‌توانید تنها با تغییر رنگ و طرح دیوارها و یا سقف ساختمان هر چند وقت یکبار، تغییراتی اساسی و چشم گیر و تنوع ایجاد کنید . بنابراین همواره نیاز به رنگ کاری ساختمان وجود دارد و شما مطمئنا با مسئله پیدا کردن یک رنگ کار حرفه‌ای ساختمان، سروکار پیدا خواهید کرد.

اگر شما ساکن کرج هستید، کار شما راحت خواهد بود و دغدغه‌ای در پیدا کردن خدمات نقاشی ساختمان کرج معتبر و با کادر مجرب نخواهید داشت. زیرا خدمات نقاشی ساختمان دوستانی آماده است تا کادری حرفه‌ای را برای نقاشی ساختمان شما با هر کاربری در سراسر کرج، اعزام کند.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی طراحی مدرن به سبکی از نقاشی ساختمان گفته می‌شود که در آن از طرح‌های خاصی استفاده می‌شود و یا رنگ دیوارها و سقف با بقیه اجزای ساختمان هماهنگی دارد و یک هارمونی خاص ایجاد می‌شود. در واقع در ساختمان سازی مدرن کلیه بخش‌های یک ساختمان با توجه به طراحی داخلی باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. همچنین در این سبک از رنگ کاری ساختمان گاهی با توجه به سلیقه فرد و یا نظر طراح داخلی، از الگوهای خاصی برای رنگ کردن دیوارها در بخش‌های مختلف یک ساختمان، بهره گرفته می‌شود. نمونه‌ای از رنگ کاری مدرن استفاده از طرح‌های هندسی در نقاشی است و یا طرح‌هایی که با استفاده از شابلون بر روی دیوارها زده می‌شود.

همانطور که گفتیم رنگ کاری و نقاشی ساختمان با توجه به سلیقه افراد و هماهنگی آن با بقیه دکوراسیون داخلی و یا با توجه به نظر طراح داخلی ساختمان، انجام می‌شود. تنوع در نقاشی ساختمان هم شامل تنوع در طرح و رنگ کار و همچنین نوع ماهیت رنگی است که استفاده می‌شود.

انواع رنگ‌هایی که برای نقاشی ساختمان استفاده می‌شوند شامل چند نوع زیر هستند. لازم دانستیم جهت شناخت شما و برای داشتن آگاهی از انواع رنگ به جهت انتخاب صحیح، توضیحی مختصر در رابطه با هریک از این رنگ‌ها، بدهیم.

نقاشی ساختمان مدرن

  • رنگ پلاستیک

از پرکاربردترین نوع رنگی که در نقاشی و رنگ کاری ساختمان‌ها استفاده می‌شود، رنگ پلاستیک است. این نوع رنگ با پوشش دهی فوق‌العاه برای دیوارهای مختلف و سقف خانه‌ها مناسب است. این رنگ بو ندارد و در هنگام اجرا، نصاب از بوی بد اذیت نمی‌شود. اما این نوع رنگ قابل شستشو نیست. بنابراین برای بخش‌هایی از خانه که احتمال کثیف شدن آن بیشتر است، مانند آشپزخانه‌ها که بخار و چربی غذا در آنجا زیاد است، استفاده از این رنگ توصیه نمی‌شود. زیرا تنها پس از چند ماه یا نهایتا یک سال نیاز به رنگ کردن دوباره دارد.

  • رنگ روغنی

نوع دیگری از رنگ‌هایی که در نقاشی ساختمان استفاده می‌شود، رنگ روغنی است. رنگ روغنی به دلیل قابلیت شستشویی که دارد، از رنگ‌های محبوب برای استفاده در آشپزخانه منازل، ادارات، رستوران‌ها و… است. رنگ روغنی بویی تند دارد و در هنگام رنگ کاری بوی آن نقاش ساختمان را اذیت می‌کند. همچنین به سبب ماهیت این رنگ، نسبت به رنگ پلاستیک دیرتر خشک می‌شود.

  • رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک به سبب ویژگی‌های خوبی که دارد، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین رنگ در نقاشی ساختمان است. این نوع رنگ مزایای دو رنگ روغنی و پلاستیک را بطور همزمان دارد. این رنگ قابل شستشو است، بو ندارد و سریع هم خشک می‌شود.

بهترین نقاش ساختمان کرج

نقاشی و رنگ کاری ساختمان کاری فنی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد. بنابراین باید کار خود را به یک رنگ کار و نقاش ساختمان حرفه‌ای سپرد. حال این سوال پیش می‌آید که یک رنگ کار حرفه‌ای و کاربلد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم اولین ویژگی یک نقاش ساختمانی خوب، مهارت او در رنگ کردن ساختمان و استفاده از رنگ‌های مختلف است. همچنین یک رنگ کار تجربه باید بتواند رنگ‌های مناسب برای هرکاربرد و موقعیتی را معرفی کند و به مشتریان مشاوره و راهنمایی بدهد. وظیفه شناسی و وقت شناسی از دیگر خصوصیات یک نقاش ساختمانی حرفه‌ای است. بعلاوه وجدان کاری و گرفتن دستمزد منصفانه هم از دیگر ویژگی‌ها است.

بنابراین اگر به دنبال بهترین نقاش ساختمان کرج هستید که تمامی ویژگی‌های ذکر شده برای یک نقاش حرفه‌ای را داشته باشد، بدون تعلل نقاش ساختمان خود را از مجموعه خدمات نقاشی ساختمان دوستانی، بخواهید. این مجموعه با ارائه خدماتی صادقانه و با کیفیت در زمینه رنگ کاری ساختمان به مجموعه‌ای معتبر در بخش خدمات ساختمانی تبدیل شده است.

بهترین نقاش ساختمان کرج

قیمت نقاشی ساختمان در کرج چقدر است

از مهم‌ترین سوالاتی که ذهن افرادی که به دنبال نقاش ساختمانی در شهری مانند کرج هستند این است که قیمت نقاشی ساختمان در کرج چقدر است؟ تعیین دستمزد نقاش ساختمانی را  تا قبل از مشاهده شرایط کاری، امکان‌پذیر نیست. در واقع نرخ دستمز نقاش ساختمانی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود.

اولین فاکتور مهارت رنگ کار است. رنگ کار ماهر شاید دستمزد بالاتری را دریافت کند، اما کاری با کیفیت بالا تحویل خواهد داد. فاکتور دیگر که در دستمزد نقاش ساختمانی تاثیر می‌گذارد، سختی محل رنگ کاری است. به عنوان مثال قیمت رنگ کاری سقف ساختمان، چون سخت‌تر از دیوارها است و رنگ کار انرژی و توان بیشتری را صرف می‌کند، بالاتر است. اما گاهی رنگ کاری به صورت پیمان کاری گرفته می‌شود و برای کل قسمت‌های ساختمان یک مبلغی تعیین می‌شود.

متراژ ساختمان هم در هزینه نقاشی آن موثر است. همچنین با توجه به اینکه خود شما رنگ را بخرید و یا رنگ کار آن را تهیه کند هم قیمت‌ها متفاوت خواهد بود. در صورتی که نقاش یا مجموعه خدمات نقاشی ساختمان، رنگ را تهیه کند و با توجه به اینکه چه رنگی را می‌خواهید استفاده کنید، هزینه آن به هزینه دستمزد اضافه می‌شود.

نحوه رنگ کاری و طرح نقاشی ساختمان هم از دیگر عوامل موثر در قیمت نقاشی ساختمان است.  به عنوان مثال اگر ساختمان نیاز به لکه گیری زیادی داشته باشد، هزینه بیشتر خواهد بود و همچنین نقاشی طرح دار قیمت بالاتری از رنگ کاری ساده دارد.

تماس با رنگ کار ساختمان کرج

برای تماس با رنگ کار ساختمان کرج کافی است اسم مجموعه خدمات رنگ کاری دوستانی کرج را سرچ کرده و با ما تماس بگیرید. در کوتاه‌ترین زمان، مجرب‌ترین و ماهرترین رنگ کارها را برای رنگ کاری ساختمان و منزل شما اعزام خواهیم کرد. رنگ کاران ساختمانی ما  خدماتی مانند لکه گیری و زیرسازی، رنگ دیوارها و سقف‌ها و رنگ درب و پنجره‌ها را با کیفیت بالا و در کمترین زمان و با قیمتی مناسب ارائه خواهند کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *