گوگل ادز

هنگام گشت و گذار در وب، استفاده از برنامه های تلفن همراه، خواندن ایمیل خود یا خرید آنلاین، تبلیغات را مشاهده خواهید کرد. گوگل تبلیغات را در محصولات گوگل مانند جستجو، یوتیوب و جیمیل نشان می دهد. شبکه تبلیغاتی گوگل همچنین تبلیغات را در بیش از 2 میلیون وب سایت و برنامه غیر گوگل نمایش می دهد. این شبکه تبلیغاتی یکی از بسیاری از شبکه های تبلیغاتی است که می تواند تبلیغات را بر اساس فعالیت آنلاین شما شخصی سازی کند.

Google Ads یک ابزار بازاریابی آنلاین از Google است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در نتایج جستجو، YouTube یا سایت های شریک نشان دهید.

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل کانالی است که بیشترین بودجه در آن در سیستم تبلیغات اینترنتی استفاده می شود. تبلیغات گوگل در نوامبر 2000 اجرا شد. در حال حاضر بیش از 1 میلیون کاربر دارد.

Google Ads کانالی برای نمایش تبلیغات شما در نتایج گوگل و کانال YouTube است. از طریق این بازاریابی آنلاین، می توانید این فرصت را پیدا کنید که نام خود را بسیار بزرگ اعلام کنید. Google Ads که در حال حاضر بیش از 1 میلیون کاربر دارد، به تبلیغات شما اجازه می دهد تا افراد بیشتری را به دست بیاورد.

خدمات گوگل ادز سئویونیک

09120842104

تبلیغات گوگل چه می کند؟

هر صاحب کسب‌وکاری می‌خواهد بتواند بیشتر در مورد محصولات یا خدمات خود بفروشد، نام شرکت خود را به مخاطبان بیشتری بشناساند، تعامل بیشتری دریافت کند، تماس‌های تلفنی بیشتری دریافت کند، یا آگاهی و دیده شدن نام تجاری خود را افزایش دهد.

سبک زندگی ما که به دلیل محدودیت‌های دولت‌ها در نتیجه همه‌گیری کووید 19 که همه جهان و کشور ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند تغییر کرده است، بر کسب‌وکارهای مهم نیز تأثیر عمیقی گذاشته است. بسیاری از کسب و کارها شروع به جستجوی راه هایی برای دستیابی به مشتریان خود از طریق کانال های دیجیتال کرده اند. تبلیغات گوگل نیز به یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازیگران این بازار تبدیل شده است.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

هزینه تبلیغات در گوگل بسته به بودجه شما متفاوت است. گوگل شما را در مورد بودجه تبلیغاتی کاملاً آزاد می گذارد. هر کسب و کاری می تواند هزاران دلار در ماه به دست بیاورد یا می تواند فقط چند صد دلار باشد. بنابراین، شما فقط برای کاربرانی که روی تبلیغات شما در شبکه جستجوی گوگل کلیک می کنند، هزینه دریافت می کنید. اگر تبلیغات شما نمایش داده شود اما کلیک نشده باشد، به هیچ وجه هزینه ای به شما تعلق نمی گیرد.

نتیجه گیری

اغلب اوقات، شرکت ها ممکن است ندانند که چگونه بازدیدکنندگان را به سایت خود جذب کنند. شاید شما هم این را ندانید.

اما نگران نباشید، این مشکل با کمک گوگل ادوردز قابل حل است!

امروزه مردم روزانه میلیون ها جستجو در گوگل انجام می دهند.

با ادوردز می توانید توجه این مخاطبان را به خود جلب کنید، کسانی که فعالانه به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

تبلیغات از طریق گوگل ادز بدون شک به وب سایت شما بیشتر دیده می شود. با گوگل ادز این امکان وجود دارد که در کلمات جستجویی که تبلیغ می کنید بلافاصله مورد توجه کاربران قرار بگیرید. مفهوم Google Ads به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا خدمات و محصولات خود را به کاربران اینترنت و برنامه های تلفن همراه تبلیغ کنند.

به عنوان مثال، تصور کنید یک وب سایت دارید. شما فقط می توانید نام خود را در جستجوهای گوگل پیدا کنید. با این حال، هنگامی که جستجو برای خدماتی که ارائه کرده اید انجام می شود، با رقبای دیگری غیر از خدمات خود به عنوان یک صنعت نیز مواجه خواهید شد.

در واقع، شما کلمات کلیدی را انتخاب می کنید که فکر می کنید ممکن است شخصی در گوگل استفاده کند. در مرحله بعد، یک تبلیغ ایجاد می کنید که بر اساس درخواستی که شخص نوشته است در نتایج ظاهر می شود.

اگر رقبای شما روی تبلیغات گوگل کار کرده اند و سئوی خود را قوی نگه داشته اند، از جستجوهای شما بالاتر خواهند رفت. این می تواند شما را به رتبه های پایین تر یا حتی صفحات عقب بیاندازد. برای اینکه در کنار این رقبا جا بیفتید، باید استراتژی خاصی را دنبال کنید، یعنی در 10 رتبه برتر قرار بگیرید. این استراتژی که باعث تسریع در ارتقاء محصولات و خدمات می شود، در وهله اول می تواند به عنوان ارتقای سایت شما در گوگل ادز، موقعیت یابی آن و راه اندازی کمپین در گوگل ادز با کلمات رایج در سایت شما طراحی شود.

به عنوان مثال، شما یک فروشگاه کفش دارید و یک شرکت تجارت الکترونیکی هستید که کفش را به صورت آنلاین می فروشید. اگر هنگام تایپ نام تجاری “آدیداس” در گوگل، هیچ کمپین تبلیغاتی درباره شما وجود نداشته باشد، بعید است که شرکت یا وب سایت شما در رتبه های برتر در جستجوهای کاربران ظاهر شود. شاید بتوان شما را در صفحات سه و چهار فهرست کرد. البته این ممکن است بسته به وضعیت فعلی و موقعیت وب سایت شما متفاوت باشد.

از طرفی با یک استراتژی تبلیغاتی خوب می توان در جستجوی کلمه کفش، بالاتر از برند آدیداس قرار گرفت.

مشاوره تبلیغات گوگل چیست؟

به آن مشاوره تبلیغات گوگل گفته می شود که کارشناسانی که خود را در کنار گوگل توسعه داده اند، مشاوره ارائه می دهند.

مشاور متخصص گوگل ادوردز کسی است که می تواند گوگل ادوردز را برای کسب و کار شما سودآورتر کند!

اگر اطلاعات کافی در مورد تبلیغات گوگل ندارید، حتما باید از یک متخصص پشتیبانی بگیرید.

همچنین، ممکن است فکر کنید که کمپین های موفقی را اجرا می کنید و در واقع چندان موفق نیستید. به عنوان مثال، ممکن است فکر کنید زمانی که روزانه 5000 بازدید کننده با هزینه روزانه 50 لیر لیر دریافت می کنید موفق شده اید، اما می توانید با بودجه 20 لیره و کلمات کلیدی مناسب به همین تعداد بازدید کننده برسید. در این زمینه، یک مشاور Google Ads مورد نیاز است.

مشاوره تبلیغات گوگل چیست؟

اگر شرکتی بخواهد به طور مستمر فروش خود را افزایش دهد، درآمد ایجاد کند، تعداد درآمدها را افزایش دهد و هزینه ها را کاهش دهد، اولین قدمی که در این مرحله باید برداشته شود، انتقال بازاریابی خود به دنیای دیجیتال است. علاوه بر این، ایجاد یک استراتژی سئو قوی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی همزمان در رسانه های اجتماعی و پلتفرم های گوگل ادز ضروری است.

وقتی ثابت است، هیچکس متوجه ایستادن کسی نمی شود. وقتی مردم چیزهای مورد نیاز خود را می خرند، به نوعی گزینه هایی را که در اولویت قرار می گیرند، اولویت بندی می کنند.

با یک استراتژی تبلیغاتی خوب گوگل، می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. اما شما نیاز به زمان دارید.

ممکن است شما هم بخواهید گوگل ادز را یاد بگیرید و بتوانید آن را یاد بگیرید، اما این فرآیند زمان زیادی می برد. اجرای همزمان کسب و کار خود و تبلیغات گوگل ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل بهتر است با یک متخصص کار کنید. یک مشاور متخصص گوگل ادوردز از نکات و زوایای گوگل ادوردز و همه راه های مختلف برای بهینه سازی تبلیغات شما برای افزایش سود مطلع است.

مهارت های یک مشاور تبلیغات گوگل چیست؟

وقتی با یک متخصص گوگل ادوردز کار می‌کنید، از مهارت‌ها و دانش آن‌ها برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می‌کنید. مهارت های مشاور گوگل ادز به شرح زیر است.

  • تحریریه: این مشاور باید مهارت های نوشتاری خوبی را نشان دهد. برای اینکه در اطلاعیه ها اشتباهی رخ ندهد باید بدون غلط املایی باشد. باید زبان را خوب بلد باشد.
  • بازاریابی: هدف گذاری کمپین بسیار مهم است. Google Ads ابزار قدرتمندی است که می تواند برای مخاطبان خاص جذاب باشد: علاقه مندان به سفر، خریداران آنلاین، علاقه مندان به زیبایی… مشاور. باید هدف خود را درک کند، انتظاراتش را برآورده کند و بازوهای تبلیغاتی خود را با پیام های مناسب بهینه کند.
  • تسلط در SEM : ما به تمام فعالیت های بازاریابی انجام شده در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی برای تبلیغ یک سایت، SEM (بازاریابی موتور جستجو) می گوییم. یک متخصص AdWords در ابزارهای مدیریت تبلیغات تخصص دارد. او همچنین باید Keyword Planner، Google Analytics ، Adwords، Google Search Console، Google Merchant Center، Ubersuggest یا Yooda Insigh را بشناسد و تسلط داشته باشد، که به شما امکان می دهد مخاطبان هدف را با مهارت بی نظیری تقسیم کنید.
  • تجاری: شما باید بازدیدکنندگان را متقاعد کنید. می تواند از روش های کپی رایتینگ برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کند.
  • توسعه/فنی: اول، این حرفه ای باید بداند که چگونه صفحات فرود را ایجاد و بهینه سازی کند تا سود کمپین ها را به حداکثر برساند. تسلط بر CMS اصلی مانند WordPress، Prestashop یا Shopify اغلب مورد نیاز است.
  • تجزیه و تحلیل: این متخصص ردیابی را برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات نصب می کند. از Google Analytics برای ردیابی تبدیل ها استفاده می کند. برای سهولت در مدیریت تگ ها، تسلط بر تگ منیجر گوگل ضروری است.

این یک رپرتاژ آگهی است!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *