پیچ و مهره کیلویی

پیچ و مهره از ابزارآلاتی است کاربردی که صنایع مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم از آن‌ها در صنعت خود استفاده می‌کنند. کاربرد پیچ و مهره‌ها از ساختمان سازی گرفته تا ساخت ابزارآلات الکترونیکی پیشرفته را شامل می‌شود. پیچ و مهره‌ها را مراکز عرضه عمده از تولیدکنندگان داخلی و خارجی خریداری کرده و به سراسر کشور عرضه می‌کنند. از آنجا که عمده مصرف کننده پیچ و مهره صنایع هستند، معمولا این محصولات را به صورت عمده و کیلویی خریداری می‌کنند. قیمت انواع پیچ و مهره کیلویی و خرید عمده آن، نسبت به تهیه جزیی و تکی این ابزار پایین‌تر است.

البته برای انواع مختلف پیچ و مهره، این قیمت متفاوت است و به فاکتورهای مختلفی همچون مدل، سایز، جنس و برند پیچ و مهره‌ها وابسته است. برای خرید پیچ و مهره عمده با کیفیتی بالا و در قیمت مناسب، مجموعه سات پیچ انتخابی درست است. سات پیچ با ارائه خدمات صادقانه و عرضه انواع پیچ و مهره با کیفیت توانسته است در رده مراکز معتبر عرضه انواع پیچ و مهره کیلویی و عمده قرار گیرد. برای اطلاع از قیمت روز پیچ و مهره کیلویی مورد نظر خود، با پشتیبانی سات پیچ تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت و خرید عمده پیچ و مهره با شماره های زیر تماس بگیرید.

02166628875

02165422582

02165422580

فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره

در دنیای پویای ساخت و ساز، تولید و صنایع مختلف، پیچ ها و پیچ ها قهرمانان گمنامی هستند که همه چیز را کنار هم نگه می دارند.

اهمیت آنها را نمی توان اغراق کرد زیرا نقش مهمی در تضمین یکپارچگی ساختاری ساختمان ها، ماشین آلات و محصولات بی شمار دیگر دارند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور تجارت الکترونیک، روش خرید پیچ و مهره به طور قابل توجهی تکامل یافته است.

فروشگاه‌های آنلاین پیچ و مهره در این اجزای ضروری پدید آمده‌اند و راهی راحت و کارآمد برای برآورده کردن نیازهای پیچ و مهره خود در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

قبل از پرداختن به دنیای خرید آنلاین پیچ و مهره، درک اهمیت این اجزای به ظاهر ساده و در عین حال حیاتی ضروری است. در ساخت و ساز، پیچ ها و مهره ها عناصر سازه را محکم می کنند و ایمنی و پایداری ساختمان ها را تضمین می کنند.

به طور مشابه، در فرآیندهای تولید، آنها ماشین آلات پیچیده را کنار هم نگه می دارند و عملکرد نرم تجهیزات صنعتی را ممکن می سازند. صنایع مختلف به انواع خاصی از پیچ‌ها مانند پیچ‌های چوبی، پیچ‌های ماشینی، پیچ‌های شش گوش و غیره تکیه می‌کنند که هرکدام بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود طراحی شده‌اند.

فروش عمده پیچ و مهره

خرید عمده پیچ و مهره یک مرحله اساسی در هر پروژه و صنعتی است. انتخاب تأمین کننده مناسب و دقت در کیفیت محصولات می‌تواند تأثیر زیادی در کیفیت کارها و هزینه‌ها داشته باشد. با رعایت معیارهای مناسب و استفاده از استانداردها، می‌توانید به بهترین شکل ممکن پیچ و مه

قیمت انواع پیچ و مهره کیلویی

پیچ و مهره‌ها به واسطه کاربردهای مختلفی که دارند، در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. منظور از انواع مختلف پیچ و مهره، پیچ و مهره‌های مختلف از نظر هندسه و مدل، جنس و سایز این محصولات است. با توجه به این فاکتورها، پیچ و مهره‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارند.

همچنین برند یا شرکت سازنده پیچ و مهره (خارجی یا داخلی) و نحوه سفارش آن، یعنی عمده یا جزیی در تعیین قیمت پیچ و مهره‌ها، موثر است. برای اطلاع از قیمت انواع پیچ و مهره کیلویی و جزیی باید به مرکز عرضه مورد نظر مراجعه و یا با پشتیبانی فروشگاه‌های اینترنتی تماس بگیرید زیرا مراکز عرضه با توجه به نوسانات بازار قادر به درج قیمت محصولات خود نیستند. برای مشاهده محصولات و خرید پیچ و مهره به فروشگاه اینترنتی جهان پیچ صنعت مراجعه کنید.

قیمت انواع پیچ و مهره کیلویی

خرید پیچ عمده

قیمت عمده پیچ ام دی اف

پیچ ام دی اف نوعی پیچ خودکار با بدنه رزوه شده و نوک تیز است جز پیچ‌هایی با سر تخت یا خزینه چهارسو است. این پیچ برای ساخت وسایل چوبی و به خصوص از جنس ام دی اف همچون کابینت، کمد دیواری و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیچ ام دی اف دارای رزوه‌هایی شارپ است که باعث می‌شود درگیری پیچ با سطوح ام دی اف و چوب بیشتر شده و اتصالی مستحکم ایجاد کند. قیمت عمده پیچ ام دی اف را وابسته به جنس و سایز آن می‌دانند.

پیچ خودکار قیمت عمده

پیچ خودکار به پیچ‌هایی اطلاق می‌شود که دارای انتهایی تیز هستند و برای نصب نیاز به پیش حفاری و سوراخکاری اولیه ندارند. هر نوع پیچی که دارای هندسه با انتهای تیز است در گروه پیچ خودکار قرار می‌گیرد. البته پیچ‌های سرمته‌ای هم جز پیچ‌های خودکار محسوب می‌شوند چون هر دوی این هندسه یعنی نوک تیز و سرمته‌ای، برای اتصال نیازی به سوراخکاری اولیه سطح اتصال ندارند.

پیچ کناف، پیچ ام دی اف و پیچ چوب نمونه‌ای از پیچ‌های خودکار هستند. اگر شما تولیدی و صنایع بزرگ هستید، خرید این پیچ به صورت کیلویی برای شما توصیه می‌شود. چون از مزایای پیچ خودکار قیمت عمده استفاده خواهید کرد و هزینه کمتری را بابت خرید این پیچ خواهید پرداخت.

قیمت عمده پیچ متری

پیچ متری جز پیچ‌های بدون سر یا گل پیچ است. این پیچ استوانه‌ای رزوه شده است که در قطرهای مختلفی و طول‌های زیاد تولید می‌شوند. در واقع این پیچ به صورت میله‌هایی رزوه شده تولید می‌شوند و در طول‌های مختلف موردنیاز مشتری و صنایع، برش داده می‌شوند. با استفاده از پیچ متری، شما محدودیتی در انتخاب طول پیچ ندارید.

این نوع پیچ در صنایع مختلف به عنوان پل و ارتباطی بین دو بخش مختلف، عمل می‌کنند. پیچ متری را با توجه به کاربردهای مختلف آن در جنس‌های مختلفی تولید می‌کنند. و این پارامتر در کنار سایز پیچ تعیین کننده قیمت عمده پیچ متری هستند. از کاربردهای پیچ متری می‌توان به صنعت ساختمان سازی، انواع سازه‌ها، ماشین آلات صنعتی، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و… اشاره کرد.

قیمت پیچ کناف عمده

پیچ کناف نوعی پیچ خودکار است که دارای سرتخت و چهارسو است. این پیچ در دو مدل نوک تیز و سرمته‌ای طراحی شده‌اند. همانطور که از اسم پیچ کناف مشخص است، برای اتصال سازه‌های کچی کناف در بخش دکوراسیون داخلی، به سقف و دیوار استفاده می‌شود. این پیچ با طراحی خودکار نیاز به پیش حفاری و سوراخکاری اولیه ندارد و مستقیما در سطوح وارد می‌شود.

از دیگر کاربردهای پیچ کناف برای نصب سقف کاذب، دیوار کاذب، پارتیشن‌ها و… است. پیچ کناف را باید با توجه به سایز کناف و یا صفحاتی که می‌خواهید بر روی سقف و دیوار نصب کنید، در سایز مناسب خریداری کنید. برای استعلام قیمت پیچ کناف عمده با پشتیبانی دیا پیچ تماس بگیرید.

قیمت مهره روپیچ تو پیچ

مهره رو پیچ تو پیچ نوعی مهره با هندسه استوانه‌ای توخالی است که هم روی سطح استوانه رزوه شده و هم داخل آن رزوه دارد. رزوه‌های روی سطح این نوع مهره متفاوت از رزوه‌های داخلی هستند و سطح شارپ‌تری دارند تا درگیری بیشتری با سطح اتصال فراهم کرده و اتصالاتی با استحکام بالا شکل دهند. نحوه ایجاد اتصال مهره رو پیچ تو پیچ به این صورت است که ابتدا در سطح مورد نظر یک حفره ایجاد می‌شود و مهره در این حفره قرار گرفته و رزوه های روی سطح آن، باعث درگیری مهره در حفره می‌شود. سپس پسچ مورد نظر در بخش حفره شده داخلی، قرار می‌گیرد. قیمت مهره رو پیچ تو پیچ شاید نسبت به مهره‌های معمولی بیشتر باشد، اما این مهره‌ها با طراحی خاص برای کاربردهای خاص استفاده می‌شوند و اتصالاتی بسیار محکم و کاربردی ایجاد می‌کنند.

پیچ آلن قیمت کیلویی

پیچ آلن، پیچی است که بر روی گل آن، یک سوکت یا حفره شش ضلعی قرار دارد. در واقع وجه تمایز این پیچ با سایر پیچ‌ها، همین سوکت است. این سوکت با این هدف طراحی شده که محل قرار گیری آچار آلن برای باز و بسته کردن پیچ آلن باشد. مزیت این نحوه از باز کردن و بستن این است که به فضای زیادی برای چرخاندن پیچ با هدف نصب و باز کردن آن، نیازی نیست. بنابراین عمده کاربرد پیچ آلن در فضاهای کم و تنگ است.

پیچ آلن با توجه به هندسه سر و بدنه آن انواع مختلفی همچون پیچ آلن استوانه‌ای، پیچ آلن کله قارچی، پیچ آلن خزینه و… دارد که از عوامل موثر در تعیین قیمت پیچ آلن قیمت کیلویی است. پیچ آلن با طراحی خاص و دقیق می‌تواند اتصالاتی مستحکم و ایمن ایجاد کند.

پیچ آلن قیمت کیلویی

لیست قیمت عمده پیچ و مهره

قیمت کیلویی پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره استیل اشاره به جنس پیچ و مهره‌ها دارد که از نوع استیل یا استینلس استیل است. استیل نوعی فولاد آلیاژی است که در ترکیب شیمیایی خود دارای درصد کروم بیش از 10.5 درصد است. درصد بالای کروم باعث ایجاد خاصیت مقاومت به خوردگی بالا در این فولاد می‌شود و به آن فولاد ضد زنگ هم گفته می‌شود.

ویژگی ضد زنگ بودن پیچ و مهره استیل باعث شده است که بتوان از این پیچ و مهره در کاربردهایی که اتصال در معرض خوردگی است، مانند محیط‌های مرطوب و خورنده شیمیایی، بدون دغدغه خوردگی و زنگ زدگی پیچ و مهره، استفاده کرد. قیمت کیلویی پیچ و مهره استیل نسبت به سایر پیچ و مهره‌های عمده بالاتر است و این به دلیل قیمت بالای استیل و کاربرد استراتژیک آن است.

قیمت کیلویی پیچ و مهره استیل

فروش عمده پیچ و مهره

قیمت انواع واشر به صورت کیلویی

یکی دیگر از اتصال دهنده‌ها که در برخی کاربردها در کنار پیچ و مهره‌ها استفاده می‌شوند، واشر است. واشر ابزاری است که با هدف افزایش استحکام اتصال در برابر بارها و تنش‌های نرمال و برشی و همچنین ارتعاش و لغزش، استفاده می‌شود. همچنین واشرها در کاربردها نقش درزگیر را دارند و در برخی کاربردها که استفاده می‌شوند، از نشت رطوبت و سایر سیالات از ناپیوستگی‌های اتصال، جلوگیری می‌کنند. واشرها در انواع مختلفی همچون واشر تخت، واشر فنری و… طراحی و تولید شده‌اند. واشرها در کل ابزارهایی با قیمت بالا نیستند که قیمت انواع واشر به صورت کیلویی باز هم از قیمت خرید واشر به صورت جزیی کمتر است.

کلام آخر

پیچ و مهره‌ها اتصال دهنده‌هایی پرکاربرد هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. بنابراین صاحبان صنایع این ابزارآلات را به صورت کیلویی و عمده از عرضه کنندگان پیچ و مهره خریداری می‌کنند. زیرا قیمت پیچ و مهره کیلویی نسبت به خرید جزیی آن، کمتر است که این موضوع سبب می‌شود که برای صنایع که در تعداد زیاد از پیچ و مهره‌ها استفاده می‌کنند، صرفه اقتصادی زیادی داشته باشد.

قیمت پیچ و مهره‌ها به صورت عمده و حتی جزیی با توجه به نوع پیچ و مهره با یکدیگر متفاوت است و شما باید برای اطلاع از قیمت و هزینه این محصولات نوع پیچ و مهره کیلویی خود را مشخص کنید. البته اکثر مراکز عرضه به دلیل نوسانات بازار قادر به ارائه قیمت نیستند و برای اطلاع از قیمت روز پیچ و مهره کیلویی باید با این مراکز تماس گرفت. در صورت نیاز به مشاوره و خرید محصول با مشاورین پخش پیچ و مهره تهران تماس بگیرید.

بزرگترین تولید کننده پیچ و مهره

در دنیایی که تحت سلطه تولیدات چینی است، شاید تعجب کنید که بدانید بزرگترین صادرکننده اتصالات آهنی کیست. در حال حاضر آلمان پیشتاز است و بالاتر از چین در جایگاه دوم قرار دارد. به طور معمول، پیچ ها و پیچ ها از فولاد به دلیل استحکام و هزینه نسبتا ارزان آن ساخته می شوند. با این حال، بسته به کاربرد مورد نظر، پیچ ها و بست ها را می توان از فولاد ضد زنگ، برنج، تیتانیوم و طیف وسیعی از فلزات دیگر نیز تولید کرد.

این مطلب صرفا رپرتاژ آگهی هست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *