خدمات گچبری دور لوستر و لامپ

یکی از انواع گچبری ساختمان، گچبری دور لوستر و یا گچبری دور لامپی است که اغلب در محیط پذیرایی اجرا می شود. استفاده از طرح های گچبری دور لوستر مدرن و جدید همراه با نورپردازی نقش بسزایی در زیبایی معماری داخلی منازل دارد. گروه مجرب پیمانکاری دوستانی از دو روش گچبری دورلوستر دستی و گچبری دور لوستر پیش ساخته با توجه به درخواست و نیاز مشتری استفاده می کند. برای بازدید رایگان و سفارش گچبری مدرن دور لوستر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

گچبری دور لامپی ساده و شیک می‌توانید سقف منزل شما را از ساده بودن و یک نواختی خارج کند. گچبری دور لوستر در مدل های متنوع مربع، دایره ای، ستاره ای به صورت دستی و پیش ساخته در هر قسمت از سقف منزل شما نظر آشپزخانه و پذیرایی انجام می شود.

در ادامه شما را با چند مدل طرح دور چراغ لوستری وسط پذیرایی آشنا خواهیم ساخت. برای بازدید و اطلاع از قیمت گچبری دور لوستر جدید با کارشناسان پیمانکاری دوستانی تماس حاصل فرمایید. 

مشاوره و ثبت درخواست

گچبری سقف پذیرایی
طرح گچبری دور لوستر
گچبری سقف شیک و مدرن
گچبری سقف رستوران
اجرا گچبری دور لوستر

قیمت گچبری دور لوستر

مدل گچبری دور لوستر

دور لوستر دور لامپی گچی جدید

گچبری دور لوستر قیمت

طرح دور لوستر

گچبری دور لوستر و لامپ

گچبری پیش ساخته دور لوستر

گچبری مدرن دور لوستر

جدیدترین گچبری دور لوستر

گچبری دور لوستر

دور لوستر پیش ساخته

گچبری دور لوستر با نورپردازی

دور لامپی ساده و شیک

گچبری دور لوستر عکس

گچبری دور لوستر مربع

گچبری دور لوستر دوستانی

گچبری دور لوستر جدید

گچبری دور لوستر پیش ساخته

برای ساخت گچبری دور لوستر جدید پیش ساخته ابتدا گچ فشرده شده را درون قالب های آماده در طرح های مختلف ریخته و پس از خشک شدن، آن را از قالب جدا می‌کنند؛ سپس با استفاده از چسب‌های مخصوص قطعات قالب را به سقف می چسبانند. از مزایای استفاده از گچبری پیش ساخته می‌توان به افزایش سرعت کار و هزینه ارزان تر این تکنیک اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های مهم و قابل توجه این روش این است که برای اتصال نورمخفی نیاز به زیرسازی و میلگردکشی نیست و نصب نورمخفی توسط کادر مجرب دوستانی به آسانی صورت می‌گیرد. 

برای اطلاع از قیمت گچبری پیش ساخته دور لوستر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. ما انواع دورلامپی گچی جدید را در مجموعه خود موجود داریم.

انواع طرح گچبری دور لامپی جدید

گچبری رنگ شده، شبکه ای، سطلنتی، تاج گل و نقش برجسته از سری طرح‌های جدید مورد استفاده دز سقف منازل است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع طرح ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

دور لامپ نور مخفی

برای پروزه های دور لامپ نور مخفی از چراغ های شلنگی استفاده می کنیم. نورپردازی در دکوراسیون داخلی نمای زیبایی به منزل شما می بخشد. برای دریافت تصاویر دور لامپی جدید گچکاری ار طریق راه های ارتباطی پیام رسان های خارجی و داخلی با ما در ارتباط باشید.

ما طراحی های بینظیری برای دور چراغ با گچ در ذهن داریم. گچبری دور لوستر مربع و گرد در طرح های کلاسیک و نوین اجرا می شود.

دور لامپی مستطیلی

دور لامپی مستطیلی، یکی از مهمترین و جذاب‌ترین ابتکارات در عرصه نورپردازی مدرن است که با استفاده از تکنولوژی LED، به تجربه‌ای منحصربه‌فرد در زمینه روشنایی و نورپردازی منازل، محیط‌های تجاری، و فضاهای عمومی می‌انجامد. این محصول جدید با طراحی مینیمالیستی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود، نقطه‌ی عطفی در صنعت نورپردازی به شمار می‌آید. این مقاله با هدف روشن‌کردن اطلاعات شما درباره دور لامپی مستطیلی و استفاده بهینه از آن، ارائه می‌شود.

نور مخفي دور لامپی جدید گچکاری

نور مخفی دور لامپی جدید گچکاری، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های نورپردازی داخلی است که باعث جلب توجه هر فردی می‌شود. این روش منحصربه‌فرد از دور لامپی پیش ساخته جدید با استفاده از گچ و اندازه‌گیری دقیق، نور را به صورت مخفی و زیبا در دیوارها یا سقف خانه یا محل کار ایجاد می‌کند. نور مخفی به شکلی زیبا در داخل ساختمان‌ها قرار می‌گیرد که حاصل کار واقعاً شگفت‌انگیز است.

مزایای استفاده از نور مخفی دور لامپی

  • طراحی زیبا و مینیمالیستی: یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های دور لامپی جدید اماده، طراحی زیبا و مینیمالیستی آن است. این روش باعث ایجاد یک اثر بصری جذاب و زیبا در فضا می‌شود که از دیدن آن لذت خواهید برد.
  • افزایش انرژی مثبت: دور چراغ نور مخفی گچی به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود، انرژی مثبت و آرامش را در فضا ایجاد می‌کند. این اثر مثبت باعث بهبود احساسات و روحیه کلی افراد در محیط خواهد شد.
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی: از آنجایی که دور چراغ گچی از تکنولوژی LED استفاده می‌کند، مصرف انرژی آن بسیار پایین است و در نتیجه به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق کمک می‌کند.
  • انعطاف‌پذیری در نورپردازی: با استفاده از گچ بری سقف پذیرایی نور مخفی، می‌توانید انعطاف‌پذیری بسیاری در نورپردازی فضاها داشته باشید. این روش به شما اجازه می‌دهد تا با تغییراتی در محل قرارگیری نورها، اثرات مختلفی ایجاد کنید.

گام‌های اجرای نور مخفی دور لامپی

گام اول: برنامه‌ریزی و طراحی

در این گام، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و طراحی مناسب هستید. مشخص کنید که کجاها و در چه نقاطی از فضا نیاز به نورپردازی دارید و چگونه نور مخفی دور لامپی را قرار دهید.

گام دوم: نصب سیم‌کشی و اتصالات

پس از برنامه‌ریزی، سیم‌کشی و اتصالات مربوط به نور مخفی باید انجام شود. این مرحله نیازمند دقت و حوصله است تا اتصالات به درستی انجام شود و نور مخفی به درستی عمل کند.

گام سوم: نصب نور مخفی

در این گام، خود نور مخفی دورچراغ گچ کاری را نصب می‌کنید. این نورها باید با دقت و دقت بالا در دیوارها یا سقف فضا قرار بگیرند تا اثر بصری بهتری داشته باشند.

گام چهارم: تست و تنظیم

پس از نصب، تست و تنظیم نور مخفی انجام می‌شود تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی عمل می‌کند و نورپردازی به شکل مطلوبی انجام شده است.

دور لامپی ساده و شیک مربع

در دنیای امروز، لامپ‌ ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. با پیشرفت تکنولوژی و طراحی‌های مدرن، دور لامپی‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عناصر تزئینی و روشنایی در خانه‌ها، ادارات، فضاهای تجاری و صنعتی شده‌اند. انتخاب یک دور لامپی ساده و شیک مربع می‌تواند به شما کمک کند تا فضایی منحصربه‌فرد و جذاب ایجاد کنید و همچنین میزان نوردهی مطلوب را برای فعالیت‌های روزمره فراهم کنید.

ابزار دور چراغ

گچبری دور چراغ می‌تواند به شما کمک کند تا دیوارها و سقف‌های خانه خود را زیبا کنید. با انتخاب مناسب و استفاده صحیح از این ابزار، می‌توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

طرح دایره گچکاری

دایره گچکاری یکی از طرح‌های زیبا و خلاقانه در دنیای دکوراسیون داخلی است. این طرح با استفاده از گچ و تکنیک‌های مختلف، یک آثار هنری زیبا و منحصر به فرد ایجاد می‌کند.

در عرصه معماری و ساختمان‌سازی، طرح دایره گچکاری یکی از تکنیک‌های مورد استفاده برای تزیین دیوارها و سقف‌ها است. این تکنیک با استفاده از گچ به شکل دایره‌ها و مناقب هنری ایجاد می‌شود.

هنر دایره گچکاری به دوره‌های باستانی باز می‌گردد و در تمدن‌های مختلفی نظیر سلسله مصریان، یونان باستان، و روم باستان یافت می‌شود. این هنر در زمان امپراطوری روم به اوج ابتکار و توسعه خود رسید. در اوج روم باستان، دیوارها و سقف‌های اهرم‌ها و آثار تاریخی با طرح‌های دایره گچکاری تزیین می‌شد.